اس ام اس تیکه دار

تــو
انقـدر از هرزه ها دوستت دارم شنیدی
که عاشقانه های من
برایت گـزافه ای بیش نبـود . . .


ﺍﺯ ﺍﻭﻧﻴﻜﻪ ﻛﺎﻣﻼ ﺩﺭﻛﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ ،
احساست حس میکنه ،
ﺣﺮﻓﺎﺗﻮ ﻣﻴﻔﻬﻤﻪ ،
ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ؛
ﺑﺘﺮﺱ !
ﭼﻮﻥ ﺍﻳﻦ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﻩ ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﺑﺰﻧﻪ …


عَزیِزَم اِنقد باهــاش لــــاســ میزنـﮮ
لااقــل با نون بزن سیر شـﮮ


بـہ  بـَـعضیــــــــــــا بآس گفت :
عزیزم شما عـــَـر نزنــے هـم خـَر بـودنت واسه ما ثابت شــُــבس …


ﺍﮔـﻪ سکوت ﻣﻴﮑﻨﻢ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺣــــــﺮﻑ ﻭﺍﺳـﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ …
ﺣﺮﻓﺎﻡ ﺑـــﻪ ﺳﺎﻳﺰ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻩ
ﺟـــــــــــــﺭ ﻣﻴـــــﺨﻮﺭﯼ …


شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی . . .
واسه ما “خط و نشون” نکش !


مغرور و خود شیفتـــــه نیستم…
ولی یاد گرفتم که تو زندگیـــــــــــم….
منت احدی رو نکشـــــم…
خداحافظ تو فرهنگ لغت من جوابـــــش فقط یه کلمه است..!
به ســــــــــلامـــــــت…


چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم عاشق او !


بعضیام مثه هندزفــری میمونن،
هارت و پورتشون فقط توگــوش ماست
وگرنه واسه بقیه صدای پشــه هم نیستن . . .


مهم نیست چند سالته ،
وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی،
بهت میگن “آدم”


دوست عزیز ؛
ﻓﺮﻕِ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﻛﺴﻰ ﻣﯿﻔﻬﻤﻪ ﻛﻪ ﺑــــﺮﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻩ …


میخوام اون سیبِ قرمزِ بالای درخت باشم در دورترین نقطه …
دقت کن !
رسیدن به من آسون نیست ؛
اگر همتشو رو نداری ، آسیبی به درخت نزن !
به همون سیب های کرم خورده ی روی زمین قانع باش !


فک می کردم بهم خیانت کردی
ولی وقتی طرفو دیدم
فهمیدم جنایت کردی !
اونم به خودت . . .


ﻣﻦ ﻏــــــﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘــــــﯽ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﯿــــــﺎﻭﺭﺩﻡ
ﮐــــــﻪ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺩﻟـــﺖ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧـــــﺮﺩﺵ ﮐﻨﯽ … !

غرور ﻣﻦ ﺍﮔﺮ ﺑﺸﮑـﻨـــــــﺪ
ﺑﺎ ﺗـــﮑـــــﻪ ﻫـــﺎﯾـــــﺶ
ﺷﺎﻫـــــــﺮﮒ ﺯﻧــــﺪﮔـــــﯽ ﺗـــــﻮ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺧﻮﺍﻫـــــﻢ ﺯﺩ . . .


با گریه بهش گفتم : نرو من دوست دارم

با خنده گفت: میرم ، خب منم دوسش دارم!


دارم جَویده می‌شوم

میانِ آرواره‌های سمجِ موریانه‌ای

که جا گذاشته‌ای در سرم


احساسم را به دار اویختم

منطقم را به گلوله بستم

لعنت به هر دو که عمری بازی ام دادند

دیگر بس است

می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم. . .!


لعنت به اون کســــی که

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …

خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری


از وقتی رفته‌ای

همه‌چیز زیباتر شده است:

پاییز، تماشای غروب و سفر دُرناها،

قدم زدن در خیابان و …

کاش زودتر می‌رفتی!


به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !


کاش نقشه سرزمینم به جای گربه

شبیه سگ بود

تا مردمانش بجای خیانت “وفا” داشتند…


بلند شو

لباس‌هات را بتکان

دستت را به من بده

برویم کمی قدم بزنیم…

نگران نباش

کسی را در گور تو نمی‌خوابانند!


گفت تا ابد باهاتم

اما چه زود ابدش عفو خورد…!!!